mati262 prowadzi tutaj blog rowerowy

Wyjątkowy piątek 13-tego

• Sprzęt Olpran Discovery
Piątek, 13 maja 2011 | dodano: 15.05.2011

W piątek 13 wcale nie było dla mnie dnia pechowego. :)
Tego dnia, rutynowo należało odwiedzić alma mater, na której prócz zajęć odbywał się także dzień Hutnika, w którym brałem udział. Jako że to ostatni dzień tygodnia, popołudnie całe wolne, więc miałem dużo czasu wolnego :). Dla urozmaicenia wybrałem się na zakrzówek, zobaczyć czy nie powstały tam jeszcze bloki :D i zobaczyć jak idzie budowa tramwaju na ruczaju, i czy korki są takie wielkie jak to ostrzegano. Na rowerze przejechałem bez problemów, po ścieżce rowerowej wzdłuż Kapelanki, a później jeszcze przeszedłem sie na strzelnicę sportową zaliczać PO :D. Chcę się także pochwalić stojakami na AGHu bo jest ich teraz tam bardzo dużo, i nie stoją puste :)

Stojak rowerowy pod A-3 © mati262

Stojak pod C-1 © mati262

jeden z pierwszych stojaków jakie były przy uczelni, obecnie jest ich o wiele więcej, i są lepiej przystosowane do przypinania rowerów, za to ten jest swego rodzaju pomnikiem początków czasów ery rowerowej :)