mati262 prowadzi tutaj blog rowerowy

Czwartkowe rowerowe interesy

• Sprzęt Olpran Discovery
Czwartek, 12 maja 2011 | dodano: 14.05.2011

Kontynuując moją jazdę na rowerze, wszystkie załatwienia, gdzie mam się dostać robię to na rowerze. Tego dnia, prócz zajęć, odwiedziłem także ZUS i pojechałem do pracy. I muszę to z satysfakcją stwierdzić, że jest to najlepszy sposób na oszczędzanie czasu. Także dojazdy, dzięki możliwości skracania sobie trasy przez przejazd np. przez rynek są o wiele krótsze od standardowych tras.
Jest też jeden minus takiej jazdy, nie lubię jeździć chodnikiem wzdłuż zakopianki, bo jest tak dziurawy... i ta duża liczba świateł i przejazdów. I kurcze wzdłuż zakopianki jest może tylko jeden przejazd dla rowerów(obok cinema c), a tak to nic, żadnej ścieżki rowerowej, same pasy dla pieszych.. a jedź sobie tutaj człowieku zakopianką gdzie są koleiny, niskie studzienki.. porażka..
może wreszcie kiedyś się to zmieni. W zeszłym roku, bądź dwa lata temu wreszcie zrobiono chodnik od strony sanktuarium, ale jadąc do ZUSu niestety nie ma się tego luksusu..