mati262 prowadzi tutaj blog rowerowy

Support wymieniony, rower naprawiony :)

• Sprzęt XXtreme
Czwartek, 21 czerwca 2012 | dodano: 21.06.2012

Wreszcie zrobiłem z podstawowym rowerkiem, i po południu wybrałem się nim na trening. Mimo iż ma większe opory, to jestem w stanie szybciej nim jechać i nie martwię się że coś się w nim uszkodzi jak będę pędził nim :) Wymianie poddałem support, który po roku od przeczyszczenia się... wytarł co najlepiej widać pod spodem:

Zjechany supprot rowerowy © mati262

Jego miejsce zajął support na maszynowych łożyskach - oby były lepsze, w każdym razie wiem że już takiego zniszczenia nie będzie, bo aż gwint ramy został naruszony z powodu tego przetarcia...
Support Neco © mati262

A oto jeszcze rowerek ze wspomaganiem, który miałem okazję zobaczyć pod zespołem dnia wczorajszego :p.. niby wygoda, ale dodatkowe kilogramy raczej nie przemawiają za takimi rozwiązaniami :P
Yamaha z wspomaganiem © mati262

ODO 116,7

Kategoria po okolicy

mati262
| 18:03 sobota, 23 czerwca 2012 | linkuj w zeszłym roku, albo jeszcze rok wcześniej załatwiłem mu nawet nowe kulki, ale niedługo pochodziły, bo zaczęły trzaskać... a taki efekt tego końcowy :p
javor
| 21:45 czwartek, 21 czerwca 2012 | linkuj Ale żeś zajechał ten archaiczny support :) miał on chociaż trochę smaru? Taki neco mam w zimowym rowerze i wydaje się że długo pojeździ :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa trzad