mati262 prowadzi tutaj blog rowerowy

Atrakcje w środę 22VI

• Sprzęt Olpran Discovery
Środa, 22 czerwca 2011 | dodano: 26.06.2011

Tego dnia przemierzyłem trochę kilometrów. Po wykonaniu ostatniego projekty udałem się oddać go profesorowi, i w drodze powrotnej spotkałem Matiasa z Freibergu, podróżującego rowerem po Polsce. Jechał właśnie z Zakopanego do Krakowa, i rozglądał się za kempingiem. Tak się składało że miałem trochę czasu, aby się z nim przejechać i mu wskazać Krakowiankę - chyba jedyny kemping w Krakowie :p albo przynajmniej w południowej części Krakowa. Podczas jazdy Matias powiedział że celem jego podróży jest Gdańsk - i chyba tylko 3 tygodnie jeździ, wiec zrobi z 3 tysiące kilometrów, ale najdłuższa wycieczkę miał na Nord Kapp - 4500 km akurat w zeszłym roku. Cóż powie, podziwiam faceta, pewnie teraz jak o tym piszę - w niedzielę on jest już gdzieś za Warszawą, albo i u celu, a czeka go jeszcze podróż powrotna, więc życzę mu udanej podróży i pozdrawiam ;)
a Oto ja u celu w Krakowie

Matias z Freiberga - podróżuje po Polsce rowerem © mati262

Prócz tych atrakcji też poznałem nowy skrót pomiędzy Sanktuarium w Łagiewnikach a ulicą Fredry. Tak się składało że to nie były wszystkie moje wycieczki tego dnia. Postanowiłem tez zrobić zakupy, a że w Kerfie nie dostałem tego co chciałem to zasiadłem do roweru i pojechałem do Oszą, ale chciałem pojechać inna trasą, najkrótszą jaka jest możliwa, i tak się natknąłem na ścieżkę, znacznie skracającą trasę na ul Turowicza od Sanktuarium :)