mati262 prowadzi tutaj blog rowerowy

Miesięczny bilet rowerowy zakupiony :)

• Sprzęt Olpran Discovery
Środa, 11 maja 2011 | dodano: 11.05.2011

Kto niema dobrej pamięci ten ma mocniejsze nogi :) - to mi się skojarzyło jak rano wybrałem się na uczelnie na rowerze, a ponieważ nie przeglądałem torby po pokonaniu 600 m zawróciłem się myśląc że zapomniałem jednej rzeczy... a pod domem okazało się ze ona jest.. :D i tak kilometr sobie drogi dodałem :p Jako że mój bilet miesięczny na wszystkie linie wygasł jakiś czas temu, postanowiłem znowu zacząć jeździć rowerem na uczelnie. Zacząłem nawet z tego czerpać przyjemność, a bardziej się do tego przekonałem, jak musiałem czekać ponad 10 min na przystanku pod rolniczą, a pogoda była wyśmienita... Teraz nie marnuje czasu na czekanie, dystansik który pokonuję, co mnie trochę zdziwiło, bo ma prawie 10 km pokonałem w 30 min. Cóż mogę powiedzieć, że czas jest bardzo dobry, a nawet specjalnie nie kręciłem za szybko pedałami. Muszę zatem spróbować poprawić rekord jaki miałem z 25 min do 20 :)