mati262 prowadzi tutaj blog rowerowy

Z Gosławic do Kazimierza Biskupiego

• Sprzęt Romet
Niedziela, 20 marca 2011 | dodano: 21.03.2011

Kolejną wycieczkę jaką sobie zrobiłem tego słonecznego, lecz wietrznego i chłodnego dnia była wycieczka z Gosławic do Kazimierza Biskupiego, postanowiłem także podążać zielonym szlakiem rowerowym. Tym razem ustawiłem wysokość siodełka jak należy dzięki uprzejmości współmieszkańców ośrodka. Ale po dojechaniu do Kazimierza okazało się że siodełko jest luźno przymocowane do sztycy i się ruszało, na dodatek nie byłem do niego przyzwyczajony, ponieważ było szerokie... co odczuwam do tej pory. Na tej trasie musiałem się zmagać z pewnymi niedogodnościami trasy w terenie przez las tuż za Gosławicami, tutaj trasa akurat była w miarę sucha, ale z nierównościami. Dalsza jazda przebiegała przez Władzimirów i tak wyjechałem na drogę łączącą Konin z Kazimierzem, tam ok 4 km odcinek prostej drogi odczuwałem po przez wymijające mnie samochody o różnych prędkościach, przeważnie parokrotnie szybciej niż ja jadących. Z Kazimierza dalej zielonym szlakiem, ale także czarnym szlakiem przez las - park krajobrazowy, puszcze, i cos tam jeszcze Bieniszewską, i tam aby skrócić trasę odbiłem na czarny szlak, dojeżdżając do klasztoru Kamedułów. Cóż mogę powiedzieć co do tego odcinka... MASAKRA.. był moment w którym musiałem zejść z roweru bo koła nie były w stanie jechać po piasku, a za klasztorem znowu błoto okropne. No ale tak to jest w terenie. Powróciwszy do asfaltowej drogi, trochę dla urozmaicenia zjechałem trochę dalej także we Władzimirowie i udałem się z powrotem do GOsławic. Cóż mogę powiedzieć, szkoda że nie ma tutaj więcej bocznych dróg na których jest mniejszy ruch, bo ten szlak na tej drodze to jednak nie zachęca do rodzinnych wycieczek rowerowych, no a tak to w tygodniu to całkowicie odpada radość z takiej wycieczki. W niedziele mimo nieco mniejszego natężenia ruchu nie byłem zachwycony tymi wrażeniami. Ale nie ma co narzekać, w końcu była to najkrótsza trasa do Kazimierza, a widoki i wrażenia - bezcenne :)

Elektrociepłownia Pątnów na trasie z Gosławic do Włądzimirowa © mati262

bezdroża za Gosławicami © mati262

Klasztor w Kazimierzu Biskupim © mati262

"Uniwersytet" w Kazimierzu Biskupim © mati262

dodaję resztę zdjęć z tej wycieczki:
Długa prosta na Kazimierz © mati262

Początek spotkania z naturą © mati262

Naturalny szlak rowerowy © mati262

Droga na Klasztor w Bilczewie © mati262

.. i to były by wszystkie zdjęcia, jakimi mogę się z Wami podzielić.

Kategoria na rozjazdach, w Koninie

uluru
| 14:48 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj Podoba mi się bardzo ścieżka w lesie ;-)) byłby fajny spacerek...
mati262
| 13:46 środa, 23 marca 2011 | linkuj hmm.. to zależy od opadów atmosferycznych ;) ale z jakie 3-4 lata i bedzie wszystko pięknie wygladać :)
timo1990
| 13:42 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Ooo to cieszy mnie to. Tylko ciekawe w jakim tempie utworzą to jeziorko. Podali może jakieś terminy? :P
mati262
| 13:11 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Lubstów byłem wczoraj zobaczyć - będzie jezioro i drzewa wokół :) W Tomisławicach już doszli do węgla :P
timo1990
| 10:03 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj W tamtym roku byłem się przejechać do Tomisławic. Na tamtą chwilę nie było jeszcze okazałej dziury. Zobaczymy czy coś zrobią zn ieczynną odkrywką w Lubstowie.
mati262
| 09:54 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj zgadza się, bardzo dokładnie. Jedynie nie widziałem Tomisławic, ale akurat tamtym rejonem nie zajmuje sie mój dział. Plusem jest to że przybędzie tutaj pare jezior :)
timo1990
| 09:26 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Aaa rozumiem, czyli pewnie widziałeś kopalnie odkrywkową w Kleczewie?
uluru
| 07:49 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Nieźle daje ta elektrociepłownia ;-) niesamowity widok
mati262
| 22:03 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj hehe.. zainteresowanie spowodowane obowiązkowymi praktykami dyplomowymi w KWB Konin :p oraz dużą ilością czasu wolnego :)
timo1990
| 21:34 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Skąd zainteresowanie krakowianina zimią konińską?
| 20:04 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Jakie znów limity...;]
| 20:02 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj limity, limity :p
uluru
| 19:04 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Tylko gdzie są zdjęcia Mati ;-)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iesta