mati262 prowadzi tutaj blog rowerowy

święto niepodległości

• Sprzęt Author Zenith
Poniedziałek, 11 listopada 2013 | dodano: 11.11.2013

Z tej okazji musiałem skorzystać z okazji jaką było otwarcie fortu Swoszowice dla zwiedzających :) hehe.. standardowo rowerkiem z kumplem przejechalimy się zobaczyć nasz fort :) Pogoda standardowo nie była zbyt rozpieszczająca, ale dało się znieść.
Wieczorem znowu rozebrałem rower i bawiłem się z tylnim kołem Artura, które mi bije.. teraz przesunąłem uciążliwe miejsce zwężenia w okolice wentyla, tam gdzie niestety zrobiła się dziura na pęknięci opony wyciągnąłem ten kawałek butelki który włożyłem czytając jakiś post doradzający co zrobić w takich sytuacjach - stwierdzam że to nie pomaga, a wręcz szkodzi - finalnie wyszło tak że woda podciekała pod kawałek butelki, butelka że nie byłą na całej długości przytwierdzona, to w skutek jazdy obcierała wewnętrzny oplot opony więc teraz jeszcze powycierało trochę nici. Zalepiłem taśmą izolacyjną te miejsce a na to jeszcze zbrojoną taśmę też dwa razy i woda nie podcieknie, a i dętka zabezpieczona jako tako.. :)